Tanáraink és szakmai csapatunk

A Maimonidész Gimnázium egyesíti az autentikus értékrendet és a zsidó hagyományokat a nyitottsággal és dinamikus gondolkodással. Tanáraink és szakmai csapatunk tudása és elhivatottsága biztosítja, hogy iskolánk olyan magas színvonalú képzést nyújtson, ahol a világi és vallási értékek egyensúlya teljes mértékben megvalósulhat. Oktató tanáraink munkáját segítik mentoraink is, akiknek többsége a legelismertebb budapesti gimnáziumok tanári közösségeiben tevékenykednek évtizedek óta.

Fenntartó: Köves Slomó, Köves Dvora

Köves Dvora

“A középiskolás évek kiemelkedően fontosak a személyiségfejlődés, identitáskeresés szempontjából. A Maimonidész Gimnáziumban a diákok a világi tudáson túl megtanulják, milyen érzés egy zsidó közösség tagjaként élni.”

Köves DvoraFenntartó, főigazgatókoves.dvora@zsidogimnazium.hu
Szabó Mónika

A XXI. századi tanárnak és diáknak fel kell ismernie, ki kell használnia az innovációban rejlő lehetőségeket, hogy olyan személyre szabott módszereket és eszközöket használjanak a tudáshoz vezető út folyamán, mely segíti a tanulót az eredmények és a sikerek elérésében. A nyugodt munkához kapcsolódó háttér biztosításával megteremtjük a körülményeket, ahol a szárnyak ki tudnak bontakozni.

Szabó MónikaTanügyi igazgatószabo.monika@zsidogimnazium.hu
Köves Slomó

“Neveld az ifjút a maga útja szerint, ha megöregszik, sem fog letérni róla. A zsidó vallásban a nevelés nem skatulyába zárás, a cél, hogy a gyerek a benne rejlő egyedi lehetőségeket a lehető legjobban hozza ki önmagából.”

Köves SlomóA gimnázium vezető rabbija, fenntartókoves.slomo@zsidogimnazium.hu
Szilánk Zsuzsa

“Nyitott gondolkodású, gyermekközpontú intézményt kívánunk létrehozni, ahol a szülőkkel és a gyerekekkel együttműködésben arra koncentrálunk, hogy diákjaink megtalálják a helyüket a nagybetűs életben.”

Szilánk ZsuzsaOperatív igazgatószilank.zsuzsa@zsidogimnazium.hu
Herrman Judit

“Fontos, hogy ne csak az iskolai órák keretein belül kapcsolódjanak a diákok egymáshoz, de az órán kívüli szabadidős programokon is. Olyan közösségi hálót kívánunk kiépíteni, mely az iskolán túl is aktívan működik.”

Herrman JuditVallási tanügyi referensherrman.judit@zsidogimnazium.hu
dr. Majoros Mária

„A tanár legfontosabb feladata, hogy kihozza a gyerekekből a bennük rejlő lehetőségeket, eljuttassa őket egy olyan szintre, hogy bízni tudjanak önmagukban, meg tudják oldani az előttük álló feladatokat.”

dr. Majoros MáriaPedagógiai-módszertani referens, gimnáziumi tanár - matematika, osztályfőnökmajoros.maria@zsidogimnazium.hu
Forrás-Biró Aletta

„Hiszek az innovatív pedagógiai megközelítésben, így a gyerekek mind egyéni, mind csoport szinten a legtöbbet tudják kihozni magukból.”

Forrás-Biró AlettaIskolapszichológus, pedagógiai tanácsadóforras.aletta@zsidogimnazium.hu
dr. Mezei Mónika

“A történelemoktatás minősége, átgondolt megvalósítása különösen fontos minden generáció számára, hiszen a múlt összefüggéseinek, eseményeinek pontos ismerete a jelen megéléséhez is nélkülözhetetlen iránytű.”

dr. Mezei MónikaGimnázium tanár - történelem - mentordr.mezei.monika@zsidogimnazium.hu
Vida Nárcisz

„A diákokat segítjük, hogy önállóan, kritikusan és reflektíven gondolkodó felnőttekké váljanak.”

Vida NárciszGimnáziumi tanár - Magyar nyelv- és irodalomvida.narcisz@zsidogimnazium.hu
Rákosfalvy Ildikó

“Szeretném, ha a diákjaim szeretnék a környezetet, a körülöttük lévő világot és embereket. Célom, hogy belső kontrollos, pozitív énképű, sikerorientált, boldog diákokat nevelhessek.”

Rákosfalvy IldikóGimnáziumi tanár - biológia-földrajzrakosfalvy.ildiko@zsidogimnazium.hu
Kovács Gergely

“A történelem ismerete nélkül nem érthetjük meg igazán önmagunkat sem.”

Kovács GergelyGimnáziumi tanár - történelemkovacs.gergely@zsidogimnazium.hu
Megyeri András Jonatán

Célom, hogy a zsidó történelem alaposabb megismerésével a diákok még büszkébbek legyenek népünk több, mint 3 ezer éves hagyományaira és átérezzék felelősségüket örökségünk megőrzésére. 

Megyeri András JonatánZsidó történelema.j.megyeri@zsidogimnazium.hu
Stell Mushki

Education is not about the knowledge that is transmitted but about empowering and strengthening the student as an individual and as a member of the community.

Stell MushkiGimnáziumi tanár - anyanyelvi angol és héber nyelvstell.mushky@zsidogimnazium.hu
Topor-Horváth Katalin

A kiegyensúlyozott, kommunikáció-hangsúlyos nyelvtanításban hiszek. Azon túl, hogy korszerű készségekre épít és használható nyelvtudást ad, a nyelven keresztül megismertet egy új kultúrával, társadalommal, és ez által fejleszti a kritikai gondolkodásmódot. Alkalmat ad arra is, hogy a diákok kibontakoztathassák a bennük rejlő készségeket, így szerezve önbizalmat, ami a siker alapvető feltétele.

Topor-Horváth KatalinGimnáziumi tanár - angol nyelvtopor.katalin@zsidogimnazium.hu
Rácz Hajni

Tanulóink a kitartó, koncentrált és a szoros tanár-diák együttműködésre alapuló munkavégzés során elsajátítják a hatékony és egészséges írásmódot, a tízujjas vakírást, mely digitális világunk hasznos eszköze.

Rácz HajniGimnáziumi tanár - gépírásracz.hajnalka@zsidogimnazium.hu
Biró Kornélia

“Fontos, hogy a gyerekek napi 45 percben fejben és testben is ki tudjanak kapcsolódni, tartásjavító gyakorlatokkal kívánjuk segíteni őket.”

Biró KornéliaTestnevelő tanárbiro.kornelia@zsidogimnazium.hu
Dezséri Csaba

“A gyerekek megtanulnak informatika órán csapatban dolgozni, távolról együttműködni, az internetet felelősen, jól használni.”

Dezséri CsabaGimnáziumi tanár - informatikadezseri.csaba@zsidogimnazium.hu
Ladányi Zsófia

Fontosnak tartom a bizalmas kapcsolattartást, a család és az iskola együttműködését. Bármilyen kérdésben, ügyintézésben számíthatnak rám.

Ladányi ZsófiaIskolatitkártitkarsag@zsidogimnazium.hu

KÉRDÉSED MERÜLT FEL?

Írj nekünk és tanáraink válaszolnak kérdéseidre.